niedziela, 3 czerwca 2012

oddam / wymienię :)

Po moim wieczornym wyżalaniu się publicznym narysowałam taki oto pastelowy morski rysunek.
A3, pastele i ołówek.

Ekspresja pod wodą.



Jest do oddania. Jeżeli ktoś chce taki rysunek, niech pisze. Oddam kompletnie za darmo, nie czerpiąc z tego żadnych korzysci, jedyną korzyść jaką zaczerpnę z wysyłki - to satysfakcja i radość, że ktos przyjmie go do siebie na ścianę! :)
Ja już nie mam miejsc na ścianach.... ;) no i nie mam miejsc w szafie, żeby trzymać kolejny rysunek...

A po rysowaniu - wyszyłam takiego oto autorskiego letnio-filcowego kwiata:





Nie jest broszką. Można go sobie doszyć do płaszcza, torby lub zrobić dekorację w jakimś kąciku. Jeszcze nie wiem do kogo wyjedzie ;)

5 komentarzy:

  1. Dobrze wiesz,że ja jestem zawsze chętna na Twoje prace, ale tym razem dam innym tą radość posiadania Twoich rysunków ;-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nikt się nie zgłosił to może ja bym była chętna:)Obrazek ma dużo pozytywnej energii. A kwiatek także uroczy.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę więc adres mailem i obie rzeczy do Ciebie wyjadą :)

      Usuń
  3. Ech ! Spoznilam sie ! Rysunek jest fantastyczny i bedzie cieszyl oczy wlascicielki!
    Moc serdecznosci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rysunek ! ehh :) i śliczna nie-broszka ;) :)

    OdpowiedzUsuń