wtorek, 19 czerwca 2012

Wyniki Candy!!

Wreszcie znalazłam chwilkę! :)

Oczywiscie ta chwilka jest w międzyczasie usypiania córki a mycia podłogi, za którą zaraz się muszę zabrać...

Jednak na chwilę przyjemnosci każdy zasłużył. Więc przedstawiam co następuje:

Losy powycinałam, pociełam. Ale żeby było sprawiedliwie - losował mój mąż z zamkniętymi oczami :)
Zdjeć nie ma, tryb ekspresowy wyników. W razie co mąż może telefonicznie poświadczyc o uczciwosci lotto ;)

W mojej kwitnącej rozdawajce pierwsza wylosowana została:





Przypomne co jest nagrodą główną:

Rysunek, plus niespodzianka i cos słodkiego :)


Postanowiłam jeszcze przyznać miejsce drugie. Osobą wylosowaną przez męża jest:





Dla drugiego miejsca nagrodą jest: 
(wcześniejsza chętna na ten rysunek niestety nie odzywa sie od dwóch tygodni, wiec oficjalnie powiadamiam, iż rysunek jedzie do Paulinki)





No i jeszcze postanowiłam, że maż wylosuje trzecią niespodziankę pocieszajkę, i okazało się że wylosowaną jest:







Dla Ciebie moja droga wysyłam niebieskiego słonecznika:





Bardzo proszę zwyciezczynie o przesłanie adresu do wysyłki na mojego maila.



Mam nadzieję, że udało mi się pocieszyć zwyciezców. Dziękuję za wspólne chwile do tej pory. Mam nadzieję, że znajdę niedługo czas na nadrabianie zaległości blogowych, bo dawno Was nie odwiedzałam a dobrze wiem, jak ważne są odwiedziny, wpisy i zachęty do dalszego działania. Muszę też znaleźć czas dla samej siebie kiedyś w końcu i coś ciekawego stworzyc! :)


Jak zawsze Wy jesteście motorem do natchnień i wen i wizji. Jeżeli chciałybyscie/chcielibyscie, żebym coś Wam wykonała/narysowała, dawajcie znać! To dla mnie czysta przyjemność tworzyc :)

6 komentarzy:

  1. Twój rysunek bardzo mi się spodobał więc strasznie się cieszę, że trafi właśnie do mnie! Dziękuję za miłą zabawę i pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym :) a Tobie dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa! nie mogę uwierzyć :)) Dziękuję serdecznie! :))) i gratuluję pozostałym wylosowanym :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :) szczególnie dla drugiego miejsca, świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń