wtorek, 3 grudnia 2013

świątecznie

Nieco hurtem :)

Mam nadzieję, że moje pomysłowe kartki sie Wam podobają.

Niektóre stonowane, niektóre żywe i kolorowe.
Pozdrawiam wszystkich cieplutko!



Bombki robione przeze mnie w całosci. Napis też ręczny. A stempelek złota gwiazda wycięty z korka od wina :)



Troszkę brokatu dodałam i wstążkę.




Gwiazda wykonana w całości przeze mnie. Napis oczywiscie też. Stempli potrzebnych brak, więc kaligrafuję :)



Nieco zwariowany Mikołaj :)


Reniferki wycinałam ręcznie, bo wykrojnicy brak. Ale dałam radę?


Życzę wszystkim równie udanych przygotowań :)

4 komentarze:

  1. Nieco zwariowany Mikołaj najbardziej mi przypadł do gustu ;)

    Pozdrawiam!
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej urzekły reniferki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, bardzo dobrze wychodzi ci scrapkowanie :) pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki świetne, a ostatnie reniferki, lub jak to moja córka powiedziała ostatnio - koniferki ;) zdecydowanie mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń